25 września 2015

November 2014 - The Hunting Party European Tour

The Hunting Party European Tour 2014 - 6 koncertów.

W czerwcu myślałam, że 3 koncert Linkinów + 1 Marsów w miesiącu to dużo, że szaleję. Ale kiedy ogłoszono zimową trasę po prostu odleciałam. 6 koncertów, 5 miast, 4 kraje. Tym razem jedynie starałam się wszystko załatwić za jednym razem, aby nie musieć latać w te i z powrotem (z Polski za granicę, z powrotem do Polski i dopiero do innego kraju), ale oszczędzić czas i pieniądze przelotami bez powrotów do domu. Kombinowałam z noclegami, trochę zaoszczędzić się udało. Leciałam pierwszy raz z przesiadką i spędziłam tydzień na bagażu podręcznym. Morzna? Morzna!
 
Zaliczone koncerty:
- Amsterdam, Holandia + LPU Summit (trzeci, byłam na wszystkich w Europie)
- Hamburg, Niemcy
- Paryż, Francja
- Berlin, Niemcy (wylosowane m&g)
- Londyn, Anglia
- Londyn, Anglia

Nadal nie wiem, jak ja to zrobiłam. Snu było tyle, co nic, a jeszcze w tygodniu wracałam do pracy, aby zaliczyć jakieś minimum. A do pracy na 7! Latałam, jeździłam, chodziłam, zwiedzałam, a potem jeszcze wieczorami chodziłam na koncerty. TO BYŁO ISTNE SZALEŃSTWO! I powtórzyłabym to bez mrugnięcia okiem.

Światła na scenie były naprawdę imponujące. Zdjęcie z koncertu w Hamburgu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz